نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی تحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
  • آموزش عالی تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
  • آموزش عالی ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
  • آموزش مجازی شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
  • آموزش و پرورش شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]

ا

  • اثربخشی علوم انسانی ارائه بسته سیاستی کاربردی‌سازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دست‌یابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
  • ایران بررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
  • ایران نقش ارتباطات علمی بین‌المللی در مرجعیت علمی دانشگاه‌های ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • ایران درنگی بر بن‌سازه‌های اشتهارِ دانشگاه‌های پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
  • ارزیابی دانش دو نگاه رقیب درون‌نگر و برون‌نگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
  • استراتژی باز نوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
  • استقرار اثربخش مدیریت دانش ارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
  • استقرار مدیریت دانش ارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
  • اشتهارجهانی درنگی بر بن‌سازه‌های اشتهارِ دانشگاه‌های پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
  • اقتصاد دانش‌بنیان پارک‌ علم و فناوری دانشگاهی پیش‌برنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
  • اقتصاد دانش‌بنیان بررسی آثار توزیعی اقتصاد دانش‌بنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاح‌شده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
  • اقتصاد دیجیتال ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب‏ وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
  • اکوسیستم نوآوری طراحی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
  • الزامات مرجعیت فناورانه مفهوم پردازی مرجعیت فناورانه از منظر فرارسی فناورانه؛ شاخص ها، الزامات و راهکارهای سیاستی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 65-84]
  • الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت تحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
  • انتشارات ‌علمی بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
  • انتشار اسناد علمی بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]

ب

  • بسته سیاستی حمایت از علوم انسانی ارائه بسته سیاستی کاربردی‌سازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دست‌یابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
  • بن سازه درنگی بر بن‌سازه‌های اشتهارِ دانشگاه‌های پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]

پ

  • پارک علم و فناوری پارک‌ علم و فناوری دانشگاهی پیش‌برنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
  • پایگاه اسکوپوس بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
  • پایگاه وب‌آو‌ساینس بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
  • پیشران های مرجعیت علمی مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
  • پلتفرم‏ها ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب‏ وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]

ت

  • تحقق مرجعیت علمی ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
  • تحلیل استنادی بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
  • تحلیل عاملی تاییدی شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • تحلیل لایه‌ای علت‌ها تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
  • تحلیل مضمون شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • تفاوت نوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
  • تمدن ایران و اسلام ساز و کارهای عملیاتی در تحقق مرجعیت علمی (با رویکرد تاریخی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 3-18]
  • تمدن اسلامی مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
  • توسعه اقتصادی پارک‌ علم و فناوری دانشگاهی پیش‌برنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]
  • توسعه علمی تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
  • تولید علم نقش ارتباطات علمی بین‌المللی در مرجعیت علمی دانشگاه‌های ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]

چ

  • چارچوب سیاستی ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب‏ وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
  • چین پارک‌ علم و فناوری دانشگاهی پیش‌برنده توسعه اقتصاد ملی: واکاوی تجربه چین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 95-108]

ح

  • حداقل مربعات کاملاً اصلاح‌ شده بررسی آثار توزیعی اقتصاد دانش‌بنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاح‌شده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]

د

  • داده‌های تابلویی بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
  • دانش ارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
  • دانشگاه دو نگاه رقیب درون‌نگر و برون‌نگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
  • دانشگاه شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • دانشگاه تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
  • دانشگاه فرانسلی تحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
  • دانشگاه‌های پیشرو درنگی بر بن‌سازه‌های اشتهارِ دانشگاه‌های پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
  • دانشگاه‌های تندرو درنگی بر بن‌سازه‌های اشتهارِ دانشگاه‌های پرآوازۀ جهانی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 19-38]
  • دیپلماسی علمی بررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
  • درآمد میانه بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]

س

  • سیاست سیاست و گزارۀ سیاستی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 1-4]
  • سیاست علم دو نگاه رقیب درون‌نگر و برون‌نگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
  • سیاست‏گذاری نوآوری مقایسه بنیان ‏های نظری گفتمان ‏های نوآوری نظام‏ مند و تحول ‏آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
  • سیاست های مرجعیت فناوری مفهوم پردازی مرجعیت فناورانه از منظر فرارسی فناورانه؛ شاخص ها، الزامات و راهکارهای سیاستی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 65-84]
  • سخن سردبیر سخن سردبیر [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
  • سرآمد علمی تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
  • سنتزچارچوب طراحی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]

ش

  • شاخص های مرجعیت فناورانه مفهوم پردازی مرجعیت فناورانه از منظر فرارسی فناورانه؛ شاخص ها، الزامات و راهکارهای سیاستی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 65-84]
  • شاخص‎ها و معیارهای پایش و ارزیابی ارائه چارچوب شاخص‌های پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
  • شباهت نوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
  • شرکت‌های دانش بنیان طراحی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
  • شکاف مهارتی ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب‏ وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]

ص

  • صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]

ع

  • علم ساز و کارهای عملیاتی در تحقق مرجعیت علمی (با رویکرد تاریخی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 3-18]
  • علم‌سنجی بررسی پژوهش‌های بهره‌مند از پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در پایگاه‌های استنادی اسکوپوس و وب آو ساینس [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 75-94]
  • علم و فناوری مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
  • علوم انسانی ارائه چارچوب شاخص‌های پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
  • عوامل اجتماعی بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
  • عوامل اقتصادی بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مرتبط با انتشار اسناد علمی در کشورهای با درامد میانه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]

ک

  • کاربردی‌سازی علوم انسانی ارائه بسته سیاستی کاربردی‌سازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دست‌یابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
  • کسب‏وکارهای فناور منابع انسانی ارائه چارچوبی سیاستی برای تطابق عرضه و تقاضای نیروهای دانشی از طریق ارتقای فعالیت کسب‏ وکارهای فناور در حوزة منابع انسانی [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 2-42]
  • کشورهای اسلامی بررسی آثار توزیعی اقتصاد دانش‌بنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاح‌شده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
  • کلیدواژه‌ها: مرجعیت علمی تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]

گ

  • گزارۀ سیاستی سیاست و گزارۀ سیاستی [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 1-4]
  • گشودگی نوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
  • گفتمان تمدنی مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]

م

  • مأموریت دانشگاهی تحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
  • مدیریت دانش ارائه چارچوبی جهت استقرار اثربخش نظام مدیریت دانش در سازمان با رویکرد فراترکیب [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 59-74]
  • مدیریت دانش شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
  • مدل طراحی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
  • مدل مفهومی ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
  • مرجعیت رشته شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • مرجعیت علمی مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
  • مرجعیت علمی نقش ارتباطات علمی بین‌المللی در مرجعیت علمی دانشگاه‌های ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • مرجعیت علمی دو نگاه رقیب درون‌نگر و برون‌نگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
  • مرجعیت علمی ارائه بسته سیاستی کاربردی‌سازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دست‌یابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
  • مرجعیت علمی تحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
  • مرجعیت علمی شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر مرجعیت رشته ها به منظور دستیابی به مرجعیت علمی دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 55-72]
  • مرجعیت علمی مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 1-3]
  • مرجعیت علمی ارائه چارچوب شاخص‌های پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
  • مرجعیت علمی مفهوم پردازی مرجعیت فناورانه از منظر فرارسی فناورانه؛ شاخص ها، الزامات و راهکارهای سیاستی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 65-84]
  • مرجعیت علمی ساز و کارهای عملیاتی در تحقق مرجعیت علمی (با رویکرد تاریخی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 3-18]
  • مرجعیت علمی ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
  • مرجعیت علمی علوم‌ انسانی ارائه چارچوب شاخص‌های پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
  • مرجعیت علوم انسانی ارائه بسته سیاستی کاربردی‌سازی و اثربخشی اجتماعی-اقتصادی علوم انسانی برای دست‌یابی به مرجعیت علمی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 33-54]
  • مرجعیت فناورانه مفهوم پردازی مرجعیت فناورانه از منظر فرارسی فناورانه؛ شاخص ها، الزامات و راهکارهای سیاستی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 65-84]
  • مرور دامنه ‏ای مقایسه بنیان ‏های نظری گفتمان ‏های نوآوری نظام‏ مند و تحول ‏آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
  • مسئولیت اجتماعی شرکتی طراحی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 25-42]
  • مشارکت علمی بین المللی نقش ارتباطات علمی بین‌المللی در مرجعیت علمی دانشگاه‌های ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مفهوم و پیشران های مرجعیت علمی در گفتمان تمدنی امام خامنه ای [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 3-20]
  • مؤلفه‌ها و شاخص‌ها شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]

ن

  • نابرابری درآمد بررسی آثار توزیعی اقتصاد دانش‌بنیان در کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد حداقل مربعات کاملاً اصلاح‌شده) [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]
  • نخبگان تحلیل لایه‌ای موانع نیل به مرجعیت علمی در سطوح فردی، سازمانی و موضوعی در علوم پزشکی [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 39-52]
  • نیروی انسانی شناسایی مولفه ها و شاخص های توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی مبتنی بر مدیریت دانش [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 89-104]
  • نسل های دانشگاهی تحقق مرجعیت علمی در بافتار نسل ان-اُم دانشگاهی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 91-100]
  • نظام ملی پایش علوم انسانی ارائه چارچوب شاخص‌های پایش و ارزیابی مرجعیت علمی در حوزه علوم انسانی (با تاکید برمرجعیت آموزشی، انتشارات علمی و ترویجی) [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 85-100]
  • نظام ملی علم دو نگاه رقیب درون‌نگر و برون‌نگر به مفهوم مرجعیت علمی: تبیین و ارزیابی [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 21-32]
  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل مفهومی تحقق مرجعیت علمی در حوزه آموزش عالی کشور [دوره 32، شماره 4، 1401، صفحه 53-64]
  • نمایه های استنادی بررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
  • نوآوری باز نوآوری باز و استراتژی باز: تبیین و مقایسه [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 5-24]
  • نوآوری تحول ‏آفرین مقایسه بنیان ‏های نظری گفتمان ‏های نوآوری نظام‏ مند و تحول ‏آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]
  • نوآوری نظام‏ مند مقایسه بنیان ‏های نظری گفتمان ‏های نوآوری نظام‏ مند و تحول ‏آفرین [دوره 32، شماره 1، 1401، صفحه 5-22]

و

  • وب آوساینس بررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]

ه

  • همتایاب نقش ارتباطات علمی بین‌المللی در مرجعیت علمی دانشگاه‌های ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • همکاری های علمی بین المللی بررسی روند همکاری های علمی بین المللی ایران در 50 سال اخیر [دوره 32، شماره 2، 1401، صفحه 61-72]
  • همکاریهای علمی بین الملل نقش ارتباطات علمی بین‌المللی در مرجعیت علمی دانشگاه‌های ایران و راهکارهای ارتقای آن [دوره 32، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]